Klantenservice

Het is op dit moment erg druk op onze klantenservice. Hierdoor zijn de telefonische wachttijden helaas langer dan gebruikelijk en duurt het langer dan gewenst voordat u een reactie op een e-mail ontvangt. Onze excuses hiervoor.

Top 5 meest gestelde vragen

  • 1 Kan ik mijn fiets ook afhalen?

    Jazeker, je kunt je nieuwe fiets ook gewoon gratis afhalen in één van onze winkels. Je kiest in het bestelproces voor de optie ‘Afhalen in 1 van onze winkels’ en vervolgens selecteer je de gewenste winkel. Je fiets staat op de gekozen dag volledig afgesteld voor je klaar, eventuele accessoires worden ook gelijk gemonteerd op de fiets. En je kunt de fiets ter plekke in de winkel betalen. Een overzicht van al onze winkels vind je op onze winkelpagina.

  • 2 Kan ik mijn huidige fiets ook inruilen?

    Helaas is het bij ons niet mogelijk om je huidige fiets in te ruilen. Wij kiezen ervoor om standaard hoge kortingen te geven en onze fietsen altijd zeer scherp te prijzen. Je kan proberen je fiets zelf te verkopen via bijvoorbeeld Marktplaats. Zo profiteer je van onze hoge korting en van de waarde van je huidige fiets.

  • 3 Wat kost het bezorgen van mijn bestelling?

    De bezorgkosten verschillen per product, en een aantal fietsen wordt zelfs gratis bezorgd. Bij elk product én in de winkelwagen staat vermeld wat de bezorgkosten zijn. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent. Hieronder vind je een overzicht van de kosten als er wel bezorgkosten in rekening worden gebracht:

    Volwassen fiets*: €29,50 bezorgkosten
    Kinderfiets tot 24 inch*: €9,95 bezorgkosten
    Kinderfiets 24 en 26 inch*: €19,50 bezorgkosten
    Accessoires tot 50,-: €5,95 bezorgkosten

    *Voor de waddeneilanden geldt een toeslag.

    Ook is het mogelijk om een fiets naar het buitenland te versturen. In België bezorgen kost € 29,95 en in Duitsland bezorgen kost €44,95. Voor de overige landen binnen de EU kun je contact opnemen met onze klantenservice voor de geldende tarieven. 

  • 4 Kan ik bij jullie terecht voor het onderhoud van mijn fiets?

    Wij vinden het belangrijk dat je zorgeloos kan blijven genieten van je nieuwe fiets. Daarom verzorgen wij ook het onderhoud van je nieuwe fiets. Zo kun je terecht in de werkplaatsen van onze winkels. Met onze eigen servicebussen voeren we het onderhoud bij je thuis uit. En gaat er iets stuk aan de fiets wat onder de garantie valt? Dan komen wij dit in het eerste jaar gratis bij je aan huis repareren.

    Type fiets Werkplaats of aan huis Prijs
    Stadsfiets In de werkplaats Eerste onderhoudsbeurt: € 40,-
    Alle daaropvolgende onderhoudsbeurten: € 65,-
    Stadsfiets Aan huis Eerste onderhoudsbeurt: € 55,-
    Alle daaropvolgende onderhoudsbeurten: € 84,95
    E-bike In de werkplaats Eerste onderhoudsbeurt: € 40,-
    Alle daaropvolgende onderhoudsbeurten: € 75,-
    E-bike Aan huis Eerste onderhoudsbeurt: € 55,-
    Alle daaropvolgende onderhoudsbeurten: € 84,95

     

  • 5 Wat is de levertijd van een fiets?

    Voordat je bestelt, ziet je de levertijd van de fiets. Zodra je het gewenste model en de gewenste kleur hebt geselecteerd, klik je op de knop ‘Bekijk voorraad en bestel’. Vervolgens worden er in dit venster de beschikbare framematen getoond. Wanneer je een framemaat aanklikt, wordt er onder de framemaat de levertijd getoond.

    Voorraadstatus Levertijd
    Op voorraad Bij deze fietsen kun je zelf een datum selecteren in de winkelwagen.
    Op voorraad bij leverancier Als de fiets op voorraad is bij onze leverancier, plannen wij de leverdatum voor je in. Gemiddeld duurt de levering dan twee weken.
    Binnen twee weken leverbaar Deze fiets staat in bestelling bij de leverancier en verwachten wij binnen twee weken te kunnen leveren. Wij plannen de leverdatum voor je in. Gemiddeld duurt de levering dan 3 weken.
    Langer dan 2 weken Deze fiets heeft een langere levertijd. Neem contact op voor de actuele levertijd.

    *Wegens de bereikbaarheid geldt er een uitzondering voor de Waddeneilanden

    **In België wordt er alleen op maandag en donderdag bezorgd

     

Vragen?

Heerhugowaard
(072) 571 14 23
Bekijk alle openingstijden
Opmeer
(0226) 35 17 36
Bekijk alle openingstijden
Amersfoort
(033) 303 07 04
Bekijk alle openingstijden
Amstelveen
(020) 280 55 74
Bekijk alle openingstijden
Eindhoven
(040) 293 10 10
Bekijk alle openingstijden
Utrecht (De Meern)
(030) 662 62 16
Bekijk alle openingstijden
Uden
(0413) 250 167
Bekijk alle openingstijden
Ridderkerk
(0180) 335 339
Bekijk alle openingstijden
Breda
(0763) 034 825
Bekijk alle openingstijden
Hilversum
(035) 303 00 67
Bekijk alle openingstijden
Enschede
(053) 30 34 043
Bekijk alle openingstijden
Groningen
(050) 30 50 015
Bekijk alle openingstijden
Zoetermeer
085-07 17 729
Bekijk alle openingstijden
Heerlen
(045) 208 42 10
Bekijk alle openingstijden

Heeft u vragen voor de werkplaats of voor een winkel? Neem dan contact op via het rechtstreekse telefoonnummer van de betreffende winkel. Voor algemene vragen kunt u contact opnemen via het contactformulier of bellen naar 085-07 17 729.