Klantenservice

Garantie & Retourneren - Retourneren of ruilen

 

Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

 

Ja dat kan. U heeft 14 dagen na aankoop om fietsen gratis te retourneren onder bepaalde voorwaarden. Hiervoor geldt dat ze in ongebruikte en originele staat zijn. Vanzelfsprekend mag u een kleine proefrit maken, maar deze mag hoogstens 2 kilometer lang zijn. In alle andere gevallen, rekenen we afschrijvingskosten. Als u uw fiets wil retourneren, kunt u hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Wij maken dan een afspraak om de fiets bij u op te halen.

Accessoires kunt u binnen 14 dagen retourneren. Hiervoor kunt u het Retourformulier invullen. Zodra we uw retour hebben ontvangen, maken we het bedrag binnen twee weken aan u over. Producten met zichtbare gebruikssporen, missende onderdelen of een missende / beschadigde originele verpakking kunnen wij niet als retour accepteren.

 

Wat zijn de voorwaarden om te retourneren?

 

  • Retourneren van een fiets kan tot 14 dagen na de factuurdatum van uw aankoop. Er mag hoogstens 2 kilometer op proef gereden zijn.
  • Retourneren van een onderdeel of accessoire kan tot 14 dagen na de factuurdatum van uw aankoop.
  • Het product is compleet, ongebruikt en zit in de originele verpakking.
  • Bij de aankoop van een samengestelde aanbieding of een bundel product, dan kunt u alleen de complete bundel aan ons retourneren.


Uitzonderingen die we niet retour nemen zijn:

  • Artikelen of producten met montage- of gebruikssporen.
  • Artikelen of producten met missende of beschadigde originele verpakking.
  • Producten met software waarvan de verzegeling is verbroken.
  • GPS apparatuur dat geregistreerd of gebruikt is.
  • Producten die op naam zijn gesteld in het register van het RDW (bijvoorbeeld Speed pedelecs).


Zijn er kosten aan verbonden?

 

Als u een product retour stuurt dan zijn de retourkosten gratis. Vanzelfsprekend kunt u uw product ook terugbrengen in 1 van onze winkels. Voor producten die niet in ongebruikte en originele staat zijn, worden afschrijvingskosten in rekening gebracht. Ruilt u het product? Dan betaalt u alleen de bezorgkosten voor het nieuwe product.

 

Hoe retourneer ik een fiets?

 

In het geval dat u een fiets wilt retourneren, dan komen wij deze bij u ophalen aan huis. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice voor het maken van een afspraak. Dit geldt ook voor kinderfietsen.

 

Terug naar de klantenservice